Vill göra allt jag vill.


Jaha. Gårdagens pluggande tjänade ingenting till eftersom att vår förbannade djävla naturkunskapslärare inte hade tendenser att komma. Iofs så väntade vi tjugo minuter, vi började alltså halv nio och började leta honom tio i nio. En annan lärare ringde efter honom som sa att han var på väg och att han skulle komma till nio. Vi väntade i ytterligare en kvart och då hade klockan landat på kvart över, ingen naturkunskapslärare dök upp. Arg. OBS egentligen börjar vi halv elva!!!! Hela klassen alltså. Men vi kom dit halv nio för att vi skulle såkallat göra ett omprov.

Så nu väntar jag med tom mage på en otroligt icke-givande svenskalektion.

Jag förmodar att jag inte kommer lära mig något i alla fall. Eftersom att vi bara ska gå igenom några kapitel ur en urtråkig bok.

Men glad för att det är lov om några timmar.

Var bara beredd på den första bilden, visste inte att det skulle bli en serie. Lol.



SWEET. HOPPAS MINA SKOR KOMMER IDAG. P.s. Vill göra min andra tatuering. Kan inte vänta. Men måste.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0