Var lyckligare då än nu.

Hello peepz.

Jag mår okej idag, hur mår ni? Det är mysigt väder oavsett om man är inne eller ute eftersom att det inte är kallt överhuvudtaget. Tror jag lyckades bra på provet som jag skrev på svenskan i morse, eller jag hoppas i alla fall! Börjar egentligen klockan tre men omprovstiden var klockan nio (dock så var det inte omprov för mig, utan första gången jag skrev det) BARA SÅ NI VET. Hursomhelst, efter provet promenerade jag till Friskis för att bygga upp mig lite igen. Jag har varit sjuk i ca två veckor så har alltså inte tränat på närmare en månad vilket har dragit ner mig mycket. Så jag hoppas att jag klarar mig från att bli sjuk igen. Promenerade därefter till stan, Subway satt fint i magen och halkade in på Cubus där det råkade vara 30% på allt just idag. Råkade bränna 210 kronor på min dröm-jeansjacka. Jag har äntligen hittat den modellen och färgen jag vill ha. AZUUUM.

Hursomhelst, ska inte lägga ut mer pengar nu! Även om jag får göra det, men kan inte göra slut på lönen på en dag. Då är man sjuk sjuk sjuk. Ska i alla fall åka till Birsta med Simon efter skolan, måste lämna tillbaka den felaktiga tvättkorgen......... Och ta en fika.......... Och inte köpa kläder...... Puss.


Känner mig lite såhär.
Minns ni när mitt hår var såhär? Det var i december.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0