Onsdag.

Hello peepz. Jag har inte haft energi till att skriva här något eftersom att jag har varit dundersjuk sedan i torsdags förra veckan, och sen så har jag försökt blogga från den här jävla blogg.se-appen, men det går bara inte. Hursomhelst, när det inte blir på riktigt så får ni massa bilder istället. Återkommer när jag är frisk från alla baciller, har även träningsabstinens som jag måste tillfredsställa så fort mitt immunförsvar tillåter!

Förresten, var ju hos optikern igår och skulle prova linser och även få prova ut månadslinserna. Men, man får inte använda linser när man är sjuk. Eller får och får, det är nog ganska upp till en själv. Men man bör inte använda dem för man kan få massa infektioner och mammas väninnans dotter hade gjort det ändå och fick enorma skador på ögat. Hursomhelst, synen har förvärrats.. Gått från -0.50 och -0.75 till -2 plus att jag också har fått lite brytningsfel. Så det känns sådär, men som tur är så har jag fått en ny tid för linsprövning osv nästa torsdag.


Under den här tiden så har det hunnit snöa igen.

Jag har försökt blivit frisk på glass.



Världens bästa killartist fyllde 38 år i måndags. 

Även då mamma och jag åt brakmiddag.

Beställde mina efterlängtade skor, som förhoppningsvis anländer imorgon!!!!!!!!!!

Åt så snabbt så jag var nära på att kräkas. Hungrig hungrig hungrig.

Igår var jag hos tandregleringen och byggde om lite till så jag slutar att ha djupt bett någon gång. Får även.. hör och häpna... förhoppningsvis ta ut tandställningen i september, har haft den i ca två år då och de tror att det ska vara färdigt då. Men som alla vet så utlovar tandläkare datum ibland i förtid som de sedan inte kan hålla, så jag räknar med att jag får ta ut den i januari 2013. Bara för att minska mina förhoppningar.

Fick syn på en spegel på skoltoan.

Fick syn på en spegel på idrotten.



Försökte få med det finaste bläcket. Men gick inte så bra. Ville bara säga att jag
älskar min tatuering så himla mycket.

Till idag, så har jag ätit bland annat det här och vrålpluggat till naturkunskapsprovet som är imorgon.

Sedan beställde Sara, pappa och jag sushi. Förvandlades till riktiga japaner.

Och gott var det, men lämnade fyra rullar. Blev för mätt.

Pluggat pluggat pluggat. Ursäktar min gräsligt, ointressanta handstil.

Blev övertrött, dödade lite tid och hamnade i bajshumorn.

Ungefär såhär trött och less.

Också har jag köpt en ny ring i samma sväng som vi köpte sushi. Det som var allra bäst var att jag har spanat in den länge, länge. Och där hängde den på rea-hyllan. Förvånade mig även att jag kunde ha storlek S och att XS var för litet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0