New stuff.

Har tagit mig ca hundra år att komma in på ''skapa inlägg'' eftersom att den här lilla datorn med den sämsta hårddisken någonsin är så himla trög. Hursomhelst, idag har varit en hyfsat bra dag. Eftersom att lönen trillade in idag så for jag på Birsta efter skolan (som jag förövrigt inte besökt på länge) med Jonas, och köpte bara allt som är nödvändigt, förutom någon sak som jag kanske egentligen inte riktigt behövde. 


Den här tröjan får i så fall bli undantaget. Köpt på Monki-rean. (Den är inte orange, den är snarare knallröd med kanske lite orange inslag).



Och här är ett par nya, svarta jeans som jag köpte förra veckan. Är otroligt döless på Dr.Denim-jeansen, som förövrigt är jeansleggings. De korvar sig en aningen mycket, och de åker ner i rumpan, man får camel toe (även om man inte ens drar upp dem, haha) och de blir gråa efter ca en tvätt. De kostar 399 och är inte ens jeans. Inte värt det. Hatar dem. Och nej, jag är inte hjulbent som det kanske liknar på bilden.



Det här var alltså allt det som behövdes. Skavsårsplåster, vanliga plåster, skärp, tvättkorg (som är fel), strumpor, linsvätska, hårsnoddar, nagellacksborttagning, solglasögon (efter att mina andra blivit snodda på the reunion med 9A, eller så har jag förlagt dem), concealer, mascara, ögonfransböjare och en ny laddare efter att min glappat sönder tills den dog.

Nu har jag bara panik över att jag är okoncentrerad på allt och jag har ingen aning om vart min bankdosa är samt kortet som tillhör till den. Jag fick en ny bankdosa hemskickad idag, dock så vet jag fortfarande inte vart kortet är. Imorgon har jag prov klockan nio på morgonen om språkhistoria, ointressant osv. Och efter det så börjar jag inte förrän klockan tre, så jag ska träna några timmar däremellan. Och efter skolan så åker jag till Birsta med Simon.

Har inget liv på hela helgen heller. Fredag 16-22.00, lördag 16-20.00, söndag 14-18.00 och måndag 10.30-15.00. Mmmhhhhh..... Pengar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0