Rust zacht.

Hello gullhönor. 

Har varit hos Simon i två dagar och nu är jag hemma. Måste göra tidig kväll eftersom att jag ska jobba imorgon 9.45-14.15, egentligen inte alls så sugen, men vad gör man inte! Får tänka Gatufesten, kanske Storsjöyran, shopping, Nike Airmax osv.. 

Hursomhelst, är glad glad glad bara för att mina Jeffrey Campbell är nu sorterade i Sundsvall! Så förhoppningsvis kan jag hämta ut dem imorgon(!!!) Kommer dock bli jätteledsen om de är förstora... Ska även träna imorgon igen efter snart två veckors uppehåll pågrundav att jag varit sjuk, men nu tillåter mitt kära immunförsvar till att kliva på igen!

Vill även skänka massa tankar till en i min släkt som igår somnade in efter ett års strid mot cancern... Ungefär två månader efter min farmor..♥ Livet är så himla, äckligt och obegripligt orättvist. Hon blev 41 år och har två döttrar på 16 och 18 år. Så jag vill bara säga fuck cancer och vila i all frid. RUST ZACHT LIEVE BELINDA ESCHWEILER, de pijn kan jou nu meer geen kwaad doen!♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0