Over my dead body.


Och imorse kände jag bara att hånskrattet mot stockholmarna inte var värt det längre. Kände bara fml över allt när jag vaknade upp till detta igen. Jävla april.

Tog mig dock upp.

Och åt mango.

Och blev skjuten av Emmy med en penna.





Och nu känner jag bara såhär över allt. Over and out.

Postat av: Emelie

Svar: Jo jag tycker visst det har blivit en trend. Jag har sett dom länge hos kändisar som du säger, men inte hos oss normala icke rika människor. Men nu inom bara några månader så har hur många som helst börjat skriva om dessa skor på bloggar, fb osv. Och jag har då inte sett så mycket uppmärksamhet förut för typ 6 månader sedan. Så säg inte åt mig hur jag ska skriva :) Tycker jag att de har blivit en trend, då tycker jag det. Punkt slut.

Och jag tycker bara de är bra att du tycker USA trenden är skitful, för de leder bara till att du inte kommer ha några plagg som är likadana som mina :)

2012-04-17 @ 20:31:26
URL: http://emeliieblom.blogg.se/
Postat av: ---

alla tycker inte som dig, tycker hon att de har blivit en trend så tycker hon de. CHILLA LITE

2012-04-23 @ 18:03:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0