Jeffrey Campbell.

Det här smset som ni kommer att läsa nedanför här fick jag igår. Blev gladare än någonsin efter fem övertidsväntan, om man kan kalla det så. Så pappa och jag for och hämtade paketet med en gång!

Efter att jag hade väntat i fem dagar för länge så slutade jag längta efter dem för det skulle bara ta längre tid, men så hade de äntligen kommit och jag öppnade lådan och såg...

Detta... De hade kommit i skinn istället för mocka, som jag hade beställt. Jag blev otroligt ledsen och besviken med en gång eftersom att jag hade beställt mocka, och jag hade läst kommentarerna angående mocka-beställningarna och att det var många som hade fått hem skinn i stället. Så innan jag beställde dem så frågade jag varför det blev så och att jag inte ville få hem skinn, nej det skulle de se till att jag inte fick och efter att ha mejlat med dem ca varje dag nu sedan jag beställde dem så litade jag på att jag skulle få hem mocka. Efter att ha tagit ut mycket frustration på detta och Nelly som företag så har jag bestämt mig för att behålla dessa i skinn, det handlar inte om att de är fula eller någonting, lite tråkigt är det för att alla som jag vet har JC har dem i skinn. Hursomhelst, jag är väldigt less och besviken på Nelly som företag. Och det är självklart att om man beställer en sak så ska man inte få en annan sak.



Och eftersom att det inte går att ringa till Nelly så gjorde det mig väldigt frustrerad för i sådana lägen så vill man kunna prata med dem, men snälla som de var så ringde de upp mig och nu har jag fått väldigt bra kompensation för det här så jag är nöjd. Det fanns ett par kvar i mocka i storlek 38 men jag känner själv att jag inte vill vänta i två-tre veckor till (och att de då kanske är slut när de får min returnota), plus att jag inte litar på dem just nu heller. Så nu känns det bra att jag har fått 400 NLYpengar plus 39 för försenad leverans. Så 439 kan jag beställa för totalt nästa gång jag vill beställa, plus fri frakt. Så det känns bättre i mitt hjärta nu, hehe. Och hon som ringde mig var väldigt snäll och förstående! Nu kan man säga att jag alltså ''bara'' betalade 1255 kronor för skorna, även om jag hellre hade velat fått dessa 439 kronor på kontot så är detta också väldigt bra kompensation! Så jag är glad.

Och de i skinn är så sjukt snygga också! (Och sen så tål skinn mer än mocka). Mina nästa par får bli mocka eller ett par rymd-Jeffrey! De är jättefina.

Hihi. Vad tycker ni?????!!

Postat av: Elin på gatan bortanför

Dom är sjukt snygga i skinn! Men jag förstår din frustration så väl, har också varit med om detta! Ett ex. antal gånger och det har inte bara varit med JC utan klänningar också. Man förlorar helt förtroendet för dom som företag vilket är synd eftersom att dom säljer så mycket fint.

2012-04-12 @ 22:24:15
Postat av: Isabell

Så jäkla avis! De är så snygga! :D



Hur var de i storleken, har hört att de är lita små, vad tyckte du? :)

2012-04-17 @ 21:18:21
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0