Jag bara stammade, men nu minns jag inte vad.


Dagarna har i vanlig ordning flugit förbi, det har varit fint i Sundsvall. Men även snöat en massa.

Har haft lite räkfrossa med mamma.

Har ni smakat de här? De var en liten lurendrejeri-förpackning med tanke på att chokladen inuti inte alls är såhär krämig.



Solnedgång, så fint.





Det här var då alltså i lördags, på påskafton. Och då var det så himla fint väder.
Finaste mamma.



Fick ett välfyllt påskägg utav finaste Sara!

Pusspuss!

Grått, trist och kallt.

Myste på i pojkväns säng.

Vi babade även lite bubbelbad.

Också har vi, eller jag lyssnat på Håkan i vanlig ordning. Vet inte hur jag ska överleva den här sommaren.

Och just det! Har fått linser idag! ÄNTLIGEN SÅ KAN JAG SE PÅ HELTID.

Och senare idag blir det jobb... Inte så peppad.

Men när jag ser på det här så blir jag glad! Haha! Igår när jag hade slutat så ville jag ha ett kvitto där jag kunde skriva min specialorder på cheesen som jag skulle betala för senare. Så skriver Peter ut det där milslånga kvittot och kollar på mig och säger ''Här, skriv då!''. Hahahaha.

Och efter jobbet så bjöd mamma ut mig på trerätters på Stekhuset.♥





Löjromstoast.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0