Gör två saker samtidigt.

Okej. Jag måste samla mig. Dödade precis en spindel och lever i panik eftersom att min spindelfobi är större än någonting annat på jorden, värre än klaustrofobin och trypofobin. Ja, jag lever i panik. Spindlar är inte farliga. Men jag är rädd. Har ni haft en spindel i erat rum någon gång?


I lördags spenderade jag i alla fall min kväll med min bästa vän.

Åt mitt standardmål. McFeast & Co med extra ost! 

Senare så kom en annan fin vän som heter Emmy, sov över och på söndag eftermiddag for hon hem till sitt Härnösand.

Vädret var fint fint fint.

Vi hängde utanför min gamla skola innan Emmys buss gick, påmindes bara om hur liten man var när man gick där. Bästa skoltiden i mitt liv och kommer alltid att varaaa...


Gick hem, och väntade på Felicia som sov över igår.

Och i lördags kom pappa hem från Holland med body lotion som luktar världsgott.

Efter jag hade varit hos optikern så åkte jag med Felicia hem, och sedan storstädade jag mitt rum som jag inte gjort på väldigt, väldigt länge. Och det resulterade i att det är väldigt mycket fräschare nu, och jag antar att det var därför herr Spindel kom på besök...

Hittade även jättefina, gamla, framkallade bilder på familjen osv. Det här är min mammas låtsasmorfar som var en riktigt HUNKJÄVEL i yngre dagar. Dör lite.



Och slutligen mitt kvällsfika.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0