What the water gave me

Det är nästan tråkigt att jag inte bloggar som förut. Men jag har inte alls tid och känsla för att prioritera det här. Jag skriver i min privata blogg varje dag (som för övrigt är det bästa jag har kunnat göra). För det är så skönt att avreagera någonstans där ingen kan läsa vad jag skriver. Och därför tänker jag inte nämna vad bloggen heter heller, med risk för att det finns människor som kan knäcka sig in. Hacka, eller vad fan som helst vad alla data-freaks gör.

Annars så vill jag bara säga att jag hade en fin födelsedag trots att jag ändå var så sjukt ledsen. Och bättre blev det inte nu när jag har fått bekräftat att jag har urinvägsinfektion. Tack och lov så äter jag bara antibiotika i två dagar till, av tre. Magkatarr plus urinvägsinfektion är kanske den sämsta blandningen. Tack i alla fall till de som kom och firade mig, och tack för presenterna.♥ Julia sov hos mig i natt och det behövdes verkligen. Och klantmaja som hon är, så glömde hon presenten. Hahaha. Så jag har en present kvar. Och sen ska jag köpa mig själv en iPhone och en Septum. Känner att om jag ångrar mig, så är det bättre att jag har kastat bort min egen femhundralapp, än någon annans. Så jävla tråkigt att jag knappt fotar längre och att jag försvinner för er i vardagen, alltså, inte som att jag är en Gud. Men ni följer ändå min blogg. Och det är så mycket som har försvunnit i den, med mig. För att jag mår såhär. Men idag, så ska jag blogga lite. Tänkte lägga upp en dagens, hehe. Och allt sådant. Och senare ikväll så ska jag förhoppningsvis träna. Om hela jag klarar av det. Nu ska jag ta mitt pick och pack och gå mot Hedbergska för lite idrott. Och sedan har jag extramatte. Så jag slutar sent idag. Halv fem ungefär. (Ville bara säga att jag lever). Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0