Vill fortfarande ha era åsikter!

GUUUD vad skönt det var att trilla innanför dörren! Ni har inte en aning (om ni inte varit ute själva utan paraply förstås!) men det regnar så sinnessjukt mycket så jag misstänker ännu en översvämning. Men vi får väl la se. Jag tycker i alla fall det är mysigt. Dock inte när jag sprang till bussen, huttrade som en idiot, åkte i en blöt buss som luktade blöt hund med en otrevlig busschaufför. MEN... när jag väl klev innanför dörren. Gjorde mitt på toaletten. Näckade lite och drog på mig OnePiecen. Då ba ''Aaaahhhh..... orgasm''.


Japp! Samma outfit som igår. Fast den var skönare igår? Eeeh...





SÅÅÅÅÅ SKÖNT. Jag som tänkte gå ut på en powerwalk också. Men det kan fetglömmas nu. För jag har det så skönt här. Hoho.

FÖRRESTEN, GLÖM SNÄLLA INTE ATT SVARA PÅ SEPTUM-FRÅGAN. JAG BEHÖVER ERA ÅSIKTER. NI BEHÖVER BARA SVARA JA ELLER NEJ. SVÅRARE ÄN SÅ ÄR DET INTE. JAG ÄR GANSKA DESPERAT NU. SÅ SVARA HÄR HÄR HÄR. TACK SNÄLLA NI PÅ FÖRHAND!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0