Klar för Mc'Donalds!!!!!

Jag älskar verkligen att fota, men det blir dessvärre när man ska redigera ungefär tuuuuusen bilder. Okej, inte riktigt så. Men många. Och publicera överallt... Så jag hann inte klart på skolan idag. Så jag la upp de bilder jag var klar med på Facebook och när jag är klar där börjar jag på bloggen eftersom! (Så ni vet och har någonting att längta efter, hehe)

MEN NU TILL EN ANNAN SAK. Jag som berättade en liten hemlis för er om att jag skulle lämna in cv och att jag hoppades på åtminstone en intervju. Det hela handlade om ett jobb (såklart) och under tiden har jag inte sagt så mycket till er och det kanske inte verkar vara en stor grej för er. Men för mig är det det, eftersom att jag aldrig har haft ett jobb så vill jag verkligen komma ut i arbetslivet nu och att jag nu har fått jobb på Mc'Donalds(!!!!) gör mig apglad och lite stolt! För det är en sådan bra erfarenhet man får och en bra merit att ha. Även fast jag är så sjukt nervös så är allting värt det. Nu är det i alla fall dags och det här känns som en superbra start. Nästan så att jag måste säga grattis till mig själv:D.

Postat av: Emelie

GRATTIS!!! fan vad kul för dej! nu blev jag ännu mer peppad att söka jobb, tacktacktack sharlee! :D

2011-09-05 @ 22:47:27
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: sofia

Grattis till jobbet!:D

2011-09-07 @ 21:51:25
URL: http://sofiabackstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sofiabackstroem.blogg.se/ * Duktig jag är på att skriva fel adress,haha :D

2011-09-07 @ 21:53:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0