Hemma... :(

Nu har jag landat i Sundsvall igen... Fast inte riktigt landat i temperatur, psyket och allt sådant. Saknar Turkiet som bara den redan nu, men jag antar att det är precis så det skall kännas för det var såhär det kändes förra året när vi hade kommit hem från Kreta också. Jag inser att det kommer dröja ungefär ett år innan vi far igen. Och det gör mig sjukt deprimerad! Men jag skall vara glad nu och vill säga att jag har haft det UNDERBART. Vi hade över fyrtio grader varje dag och jag har fotat massor som jag tänkte pilla på lite imorgon på skolan. Det kommer kännas sjuhelvetes konstigt att sova själv i natt också... Och jag har ''glömt'' att berätta att Simon och jag firade våra 23 månader i Turkiet i måndags.♥

(När jag började det här inlägget hade jag inte duschat, men nu har jag). I alla fall så har vi haft det hur bra som helst men jag är inte så jättenöjd med min bränna... känns som om jag är ''blek'' nu jämfört med när jag kom hem från Kreta förra året. MEN AJA. Färg har jag fått åtminstone så det är huvudsaken, hehe! Nu har jag duschat och har krupit ner i min OnePiece. Även om den såklart inte är äkta så är den precis lika bra, åh så himla skön. Nu blir det min efterlängtade säng med lite Svenska Hollywoodfruar! KRAM.


Innan duschen!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0