Frågestunden, typ avslutad. Här är svaren.

Vad är din favorit outfit just nu?
Vilka bloggar läser du och har du någon favorit?
Vem är den kompis du haft mest roligt med sammanlagt under hela ditt liv?:)
Sara Vad tycker du om ditt nya jobb hittills?:)
Amanda Berglöf Vad tycker du om mig? =)
Penny Visst hade du börjat med p-ring? Kan du inte berätta lite det? :) Om det funkar bra, osv osv :)
Tea hur många onepieces har du? (:
Anonyyyym as you like it ;) hoho
heeeej sharleee :)
Brabra blogg. Har en fråga om dig och simon. Hur är det mellan er helt ärligt? Är det han du är ledsen över eller har jag fått allt om bakfoten? :)
Kram
Anonym as fuck
har du legat med cricka? x'''D :P
Ronja Sjölander:
Vad är din favorit outfit just nu?
Vilka bloggar läser du och har du någon favorit?
Vem är den kompis du haft mest roligt med sammanlagt under hela ditt liv?:)

• Den här kanske. Hehe.
• Jag läser de som jag följer på bloglovin' (väldigt många!) och det är de här bloggarna:
Akerstroms.devote.se, hanapee.blogg.se, kenzas.se, antoniasplace.blogg.se, aronssonfrida.blogg.se, eeamh.webblogg.se, emeliieblom.blogg.se, fifffis.blogg.se, huvudsak.blogg.se, woxstrom.blogg.se, jrrf.blogg.se, jullebullan.blogg.se, klubbland.blogspot.com, mollywood.devote.se, nikelina.blogg.se, pme.blogg.se, sannaottilia.myshowroom.se, sofiabackstroem.blogg.se, sannanordin.devote.se, hallstenssson.blogg.se, ssaraengblom.devote.se, barbietina.devote.se, tovaandersson.blogg.se, notitlefound.blogg.se, zebrabajz.blogg.se, dinaosynligahander.blogg.se, epicronja.blogg.se (din!!), honargravid.blogg.se, ellamarie.blogg.se, awahlsten.blogg.se, juliasvedin.devote.se, mammasjoel.blogg.se, brglf.blogg.se, linanorin.blogg.se, lindahenriksson.blogg.se, slovisa.blogg.se, matildaenglund.blogg.se, srjp.blogg.se, utoyahelvette.blogg.no. Jag har markerat mina favoriter!
• Jag har skrattat haft så himla roligt och skrattat med gamla och nya vänner. Men om jag tänker till riktigt noga så är det Julia Nordlander, Amanda Martins Iggström, du och Molly Jansson.

Sara

Vad tycker du om ditt nya jobb hittills?:)

• Jag har inte hunnit jobba än! Jag skickade iväg mitt prov på posten idag, hehe. Så när det kommer fram så hoppas jag på några tider så fort som möjligt. Men när jag var på introduktionsmötet så kände jag mig mer än välkommen. Och jag kände att det var en varm stämning och jag tror jag kommer trivas superbra. (När jag har lärt mig allt så jag inte dör av panik).

Amanda Berglöf

Vad tycker du om mig? =)

• Eftersom att jag inte känner dig riktigt längre så vet jag inte precis. Men jag antar att du har samma personlighet som för flera år sedan. Alltså väldigt givmild, ödmjuk och snäll. Men du har även en himla bitchig sida. Och den har jag hatat många gånger, haha! Men jag antar att vi alla är så. Och det är bra, ibland. ;)

Penny
Visst hade du börjat med p-ring? Kan du inte berätta lite det? :) Om det funkar bra, osv osv :)

(Här får du ett långt svar). Jag började med det i april det här året. Innan hade jag ätit två olika sorters p-piller. Först fick jag väldigt starka p-piller utskrivna som hette Yasmin 28, men jag hade fruktansvärda besvär av dem. Blev väldigt humörsvängd, och när jag redan är det så var inte det alls ett bra hjälpmedel. Plus att jag fick... svamp och det kliade hela tiden. Kunde inte ha sex för att det gjorde så ont. Och så gick jag runt ungefär ett halvår. Sedan bytte jag till Neovletta som de flesta tjejerna har, med mindre hormoner. Och från en början gick det bra. Men fick samma besvär där med svampen och smärtan. Sedan valde jag att gå över till p-ringen då jag hade blivit tipsad av min syster och grannen. Första ringen gjorde mig djävligt frustrerad då jag blev sprängd av finnar (och speciellt då jag aldrig har haft problem med hyn) och sen hade jag mens i tre veckor. Men efter andra ringen gick det bra. Och nu funkar det helt okej faktiskt. Mycket, mycket bättre än p-piller! Man behöver bara stoppa in p-ringen var tredje vecka och med p-piller måste man tänka på det varje dag. Den metoden SUGER. P-ring är väldigt bekvämt och som sagt, det funkar bra för mig nu. Får inte svamp och det gör inte ont när jag har sex, hehe. Vet inte om det är lika mycket hormoner som med p-piller. Men den är i alla fall magisk och mycket bättre. Så om du ska börja med preventivmedel, kör på p-ring! P.S. jag går inte till ungdomsmottagningen. Utan har en privat läkare.

Tea
Hur många onepieces har du? (:

• Jag har en! Även om den inte är äkta. Men jag bor typ i den. Fast jag skulle vilja ha en som satt lite mer åtsittande också.

Anonyyyym as you like it ;) hoho
heeeej sharleee :)
Brabra blogg. Har en fråga om dig och simon. Hur är det mellan er helt ärligt? Är det han du är ledsen över eller har jag fått allt om bakfoten? :)
Kram

• Hej Anonym! Tack så mycket. Det är, helt ärligt, bra mellan oss. Om jag ska jämföra med hur vi hade det för några månader sedan. Så har vi det superbra nu. För då bråkade vi varje dag, om ingenting. Och det är inte helt omöjligt med tjafs ibland, men vi har inte bråkat på riktigt, på länge. Sedan har vi privata problem som inte stör så mycket. Men det är mest personliga sidor och sådant. Och nej, det är inte Simon jag är ledsen över. Det är helt andra saker. Kram!

Anonym as fuck
har du legat med cricka? x'''D :P

• Kanske det. Kanske inte. Fast, vem har inte???! Hallå...


TACK FÖR FRÅGORNA KÄRA LÄSARE. HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN. OM INTE - FRÅGA IGEN.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0