Jag är på väg!

Åååh! Kära blogg vad jag har saknat att uppdatera dig med text och bilder. Nu ska jag i alla fall försöka hålla i gång. Men det har varit ganska svårt när jag mår upp och ner hela tiden och jag har på länge inte känt mig så här trasig. Även om jag inte grinar varje dag så är jag deprimerad. Och det känns som om hela världen har dött. Men jag antar att jag ska acceptera att det är så här jag mår nu. För känslor kommer. Och de väller över mig. Och jag måste slå bort dem för att jag ska kunna förstå vad som händer och vad som har hänt.

NU. Jag har i alla fall saknat att blogga. Och allt. Och ni kanske har saknat mig, hoppas kan man ju alltid göra????


Iförrgår fotade jag lite till min uppgift när Simon och jag promenerade till City Gross.



Haha, sötaste.

JA! Det är det här jag pratar om. Självaste fläckmonstret. Fast det ser inte lika hemskt ut nu när jag har krafsat bort en massa. Som resulterar till att jag är... blek. Igen.

Fast lite fläckig är jag i pannan fortfarande. Det här är jag idag!!!

Som har ont.

Ser ni???!!!!! Min vageljävel. Den kliade som fa-a-an förut idag. Och det var mycket jobbigt. Nu är den ganska lugn.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0