Trötter.

Idag var i alla fall den längsta dagen hittills den här terminen. Vi hade skolfoto ungefär sista tiden och som vanligt så fastnar man aldrig på det fotot. Såg mest ut som en alien med en råttsvans till hår. Men vem bryr sig?!?!?! Lol. Jag har hunnit byta från matte b till kreativt skrivande också vilket känns lite bättre, och jag älskar att skriva så jag hoppas det ändå är någonting för mig även fast det var pisstråkigt idag. Hehe.

Tänkte också säga att jag ligger så skönt i sängen min med OnePiecen på och ska se på Hollywoodfruarna nu. 

...Och med världens godaste lakrits.

Postat av: sandra

vad kostade en onepiece i turkiet? :)

2011-09-06 @ 22:19:32
URL: http://lundseriksson.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0