Time to sleep!

Idag var alltså min första skoldag på riktigt och knappt den kändes riktig då vi slutade efter en lektion, fast jag satt kvar på skolan ändå. Så jag är så himla trött nu, för jag började kvart över tio och hade ställt klockan på kvart över åtta. (Vet egentligen inte vad som tar så lång tid). Men så gick min klocka 25 minuter före så jag klev visst upp tio i åtta. Inte sån stor tidsskillnad men det svider i mina ögon ändå. Också har jag skolfoto imorgon, passar ganska bra nu när jag inte är så höstblek!;)

Imorgon ska jag i alla fall försöka med så många bilder jag kan, även om jag inte vet ifall ni vill se dem. Men det gör jag mest för min egen skull. Nu har jag planer på att ta av min heldress för att jag håller på att svettas ihjäl, den är nog endast till för iskalla vinterkvällar. Och inte nu när jag tänkte se Svenska Hollywoodfruar... (Maria Montazami♥). Känner mig lite smått glad och inte alls som jag brukar vara när jag bloggar, men det skiter man väl i. Nu säger jag godnatt i alla fall, SÅ GODNATT DÅ.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0