THIS WALL USED TO HAVE ART ON IT BUT IT TURNED INTO DICKS.

Igår dog mitt internet på en sekund och det gick inte att återuppliva. Så jag antar att det var stormens fel, men idag funkar det. Än så länge i alla fall. Jag fick redan helg halv tio idag också, för vi hade bara en lektion. Och sen hade vi fototid, som vi har haft hela veckan men som har blivit till hål för jag har inte gjort någonting. Så idag tog jag tag i det jag skulle och Denise och jag gick ut och fotade i några timmar. Så nu är jag STOLT för att jag gjorde det jag skulle.


Men först var vi hemma hos Denise en stund och åt mat som Emmy bjöd oss på. Hoho.

Denises polaroidvägg. Sååå fin.





Sedan blev Denise och jag ensamma, för Emmy lämnade oss för Stockholm. Hon ska se The Ark's sista spelning någonsin.

Denise vek svalar till fotouppgiften.

Sedan gick vi bort mot Åkersviks lilla gräsplätt, och alla ankorna sprang upp mot oss.



Och när vi gick ner mot vattnet följde de efter oss. Hahaha. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge.

OCH DET HANDLAR VERKLIGEN OM TILLFÄLLET. BRA BRA. Att jag hade kameran igång här. Så jävla rolig bild och ful anka. Ha ha ha. ♥





Sedan orkade vi inte mer och började gå mot stan.

Genom tunneln.



Hello Kitty-plan.





Ibland är graffiti ballt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0