Snart är jag sjutton år i staden

Ibland är det sjukt skönt att komma hem. Hade ställt in mig på ledighet idag, men jag blev uppringd och frågad om jag ville jobba. Så jag tog på mig ett pass från 16.00 till 20.30. Är glad att jag tackade ja, för såhär i efterhand känns det himla bra att få dubbelt. Jag lyckades bränna mig idag också, så mina fingrar gör förbannat ont. Så nu ligger jag mest i mammas säng och får inte gå ner. För det ska pyntas överallt. FÖR IMORGON ÄR JAG SJUTTON ÅR. Jag längtar så himla mycket efter det jag har önskat mig, om jag får allt, och den glada stämningen. Men jag önskar allt kunde vara som vanligt. För ingenting är det nu. (Det enda jag önskar mig är att du kommer hit)

Jag föddes 07.06. Kul va? Då ploppade jag ut i världen.


PosarN.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0