Så himla hemtrevligt

Igår när jag skulle sova, så kändes det inte alls bra. Jag var allt utom glad. Och jag grät mig ännu en jävla natt till sömns. Men trots det så mår jag hyfsat bra idag, jag försöker att inte tänka så mycket på allting och ta till mig allt som är bra. Och mina vänner som faktiskt, verkligen finns för mig när jag behöver det. TACK. Kunde inte ha begärt mer.

I morse började jag halv nio. Så en halvtimme tidigare än vad jag skulle ha börjat. För nu när jag läser om matte a så blir det så, men det gör inte mig så mycket. För jag ska klara det här för min egen skull och jag ska verkligen fixa det. Tack och lov är jag i alla fall inte ensam. Nu väntar jag mest bara på världens segaste Emelie, som har kameran. För jag måste redigera lite bilder som jag har plåtat under lunchen (vi fick nämligen en fotouppgift av en gammal elev här) vi har workshop med henne. SÅ NU VÄNTAR JAG BARA.

Förresten, efter mattelektionen (som bara vissa av oss i klassen har) så gick vi bort mot Norra järnvägsgatan där resten av klassen satt. Och snällaste Svanthe, min fotolärare. Hade ordnat frukost till oss. Så såhär kan det se ut en morgon när man kommer till skolan om man går hantverk foto♥♥ Var som att gå på dagis igen!!!!!

Postat av: julia

Jaa jag har gjort hela designen själv :) Men din blogg är ju jättefin! Puss!

2011-09-21 @ 13:18:04
URL: http://jullebullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0