Mysonsdag.

Nu när jag egentligen skall ha fotat idag så har jag samlat på mig lite idéer istället. Det har regnat ungefär hela förmiddagen och jag ligger efter i en uppgift så jag skall ta igen den så fort som möjligt i alla fall. Och efter det börja med den som är nu. Eftersom att jag har legat i sängen fram tills för en timme sedan då jag röjde upp i köket och nu har jag duschat så tänker jag bli en soffpotatis och kolla på film. Jag känner egentligen att jag inte behöver blogga för nu när jag är helt bildfri så känns det inte så inspirerande. Fast jag vet inte vad ni tycker. Men snart så kommer jag tillbaka på riktigt. Måste bara få över Turkiet-bilderna. (HEHE)


SÅ skönt med glasögonen så jag ser någonting och (OnePiecen)... såklart. :PpPp.

Postat av: petra ramstedt

Sjukt söt tjej :D

hej! Just nu har jag en tävling på bloggen och det hade betytt sjukt mycket om du ville vara med eftersom det inte är så många som vill :/

http://theregoesmylife.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment

2011-09-07 @ 15:35:10
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0