Mysiga söndag.


Och idag har det varit världens slappdag. Och det kunde jag verkligen behöva.

Så jag har haft världens skönaste mysoutfit. (Man kan faktiskt ha mjuka, sköna outfitar utan att behöva dra på sig mjukisbyxor).

Så nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon. BRA BRA. 

Hej hej. Idag ville jag i alla fall vara egoist. Osminkad är jag också.

Och det har varit fruktansvärt skönt!!!!!



Nu i kväll har jag också hunnit fixa ihop mappar och skrivhäften. Och jag är stolt över mig själv, för nu har jag lite motivation till att verkligen försöka göra mitt bästa i skolan utan att halka efter. (Organiserat = ♥).

Och sen har jag visserligen glömt bort att visa puffen jag köpte i Turkiet. Den är av äkta skinn (sorry alla vegetarianer/veganer) och kostade ENDAST 140 svenska kronor. Sjukt?? JA.

Och sen är den mycket finare i verkligheten. Dock inte så skön... ÄN. För nu är den bara fylld med tidningar så den blir ojämn och hård.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0