Min första dag på McDonald's.

Även fast jag inte ska blogga. Eller jag kanske ska säga, för att jag inte vill. Så vill jag bara säga att mitt första pass på McDonald's idag gick så himla bra och jag är glad för det. Jag kände att jag trivdes enormt bra direkt och jag hoppas att det förblir så. Fick lära mig massor av olika saker och imorgon går jag på mitt andra pass. Jag hade världens snällaste handledare som verkligen var så fruktansvärt bra och jag kan inte ha varit mer nöjd. 


Också jag har fått kläder och skor! Så jag känner mig jättefin. Haha.

Förresten så vill jag tacka er som bryr er om mig. Jag är så glad att jag har er. (Mina vänner). Och er läsare som kommenterar fina saker och sådant. Jag ska göra en privatblogg så jag kan få låta allt rinna av mig, så ingen jävla människa som är som ett monster kan läsa det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0