Liten nattlista

Mår: upp och ner precis hela tiden. nu mår jag lite uppåt.
Vill: en ny start. på ett ungefär ett nytt liv. och lyckliga människor runtomkring mig.
Ska: nog sova alldeles strax.
Är: ledsen och orolig.
Drömmer om: må bra och bli lycklig snart.
Längtar till: bättre tider. massor av nya höst och vinterkläder. löning.
Fasar inför: de kommande veckorna.
Idag: så har jag jobbat. sovit och latat sönder mig.
Imorgon: ska jag sova hela dagen lång. och städa. (FYLLER ÅR PÅ MÅNDAG, LÄNGTAR!♥)
Igår: jobbade jag. var ledsen.
Nu: ska jag svara på det här. och sen sova.
Glad över: att jag trivs på jobbet.
Arg på: någon som inte ens är värd att nämnas.
Rädd för: spindlar. mörker. kidnappare och sorg.
Nyfiken på: framtiden.
Lycka: att jag har världens bästa människor runtomkring mig.
Sorg: är det värsta som finns.
Älskar: mat. vatten. min fina familj, mina vänner och Simon.
Hatar: någon som inte alls är värd att nämnas.
Äter: nästan allt. förutom pyttipanna typ.
Sover: oftast jätteskönt. fast inte på senaste tiden.
Dricker: mycket vatten. och dricka.
Dansar: två gånger i veckan. haha.
Lever: idag och lite framåt i tiden.

Postat av: julia

http://weheartit.com/entry/13548408

2011-09-25 @ 17:31:34
URL: http://jullebullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0