Jag ska komma tillbaka.

Okej. Jag ska faktiskt blogga. Men jag tycker det är aptråkigt nuförtiden och det suger ännu mer när jag tappar er. Fast jag gör det mest för min egen skull. Jag mår i alla fall INTE BRA. Jag har aldrig någonsin haft ett sådant dåligt immunförsvar som jag har nu. När jag blir förkyld så blir jag det i hundra år. Jag blev sjuk första dagen i Turkiet och är fortfarande sjuk (eftersom att jag fortfarande hostar och snorar). Och inte nog med det, utan jag har fått min första vagel på ögonlocket i mitt 16-åriga liv. Så jag känner mig apsexig! Plus alla fläckar i ansiktet på grund av flagningen. Och sen suger det för att jag har tappat träningen på vägen helt. Så jag ska fan rycka upp mig och prestera som jag gjorde förut. För nu har jag ett årskort som ska användas flitigt och inte bara ligga och damma. SÅ NU BANNE MIG SKA DET BLI ÄNDRING. Och jag ska må bra. Bättre än alla er. Och bättre än någonsin.

Postat av: Anonym

Veckans blogg avslutas imorgon måndag!



Om du vill vara med och få chansen att synas för ca 400besökare/dag klicka på länken nedan och var med, glöm inte att följa sidan också med bloglovin :)



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html

2011-09-11 @ 23:03:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0