Jag deppar, så låt mig!

Jag är så himla arg på precis allt idag. Sedan skolan började så har jag varit snäsig mot vissa personer och framförallt mot pappa. Och jag är arg på mig själv för det. För jag är så otrevlig ibland och dum utan anledning. Och idag är jag så förbannad på Simon. Han irriterar mig för minsta lilla sak, eller jag blir irriterad på honom. Och jag blöder som en stucken gris. Och jag tänker fan inte skylla på det, men jag tror att jag lider av enorm pms. Jag till och med hatar att vara ensam hemma idag. Jag som brukar älska att vara själv hatar det idag. Det regnar mängder utanför mitt fönster, jag har inte ens ätit frukost utan sitter hellre här och sen inser jag att när jag börjar bli för hungrig så kommer jag inte orka tillaga någonting. Och det gör mig arg. Men ändå trotsar jag det och ligger kvar. Jag blir arg för att tiden rinner iväg och det blir så ont om tid för allt. Jag har lite fotouppgifter som jag måste bli klar med nu, annars hinner jag ingenting. Jag vill blir klar med Turkietbilderna bara för att visa er och ha det som ett minne för mig själv. Jag är arg för att ingenting går som jag egentligen vill och för att jag saknar en person i mitt liv så in i helvetes förbannat mycket och jag går bara sönder av det. Egentligen är jag aldrig lycklig, det verkar bara som så och jag vet inte riktigt vart jag står bland all denna röra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0