I want you so bad, it's my only wish.

Jag vet inte hur jag ska göra när jag ska fota mig själv längre. Inte ens det vet jag. Min blogg är typ tom, utan bilder. Jag själv saknar mina outfit-bilder. HEHE. Bara för att. Men jag har inte gått i skolan någon dag förutom idag, och idag har jag fett hår och är klädd i smutsiga kläder. Eller, så känns det ju alltid när man har fett hår. Och imorgon har jag en lektion. För jag börjar 8.30 och slutar 9.30. Min linje är så jävla slapp. Och jag saknar faktiskt skolan lite. Lektionerna och sådant. Att ha någonting att gå till. Jag kommer aldrig vilja ta ett sabbatsår efter studenten. Aldrig. Jag hatar att vara ledig. I alla fall nu.


Ahapp. Hej hej!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0