Hollywoodfruar.

Åh... jag har legat i sängen typ hela dagen. Och det påverkar min rygg mer än vad jag vill. Så jag är ganska trött på sängläget nu. (Det är nästan samma känsla som att vara sjuk). Jag har hunnit med att lämna in mitt papper på McDonald's också, som var ett anställningsbevis. Jag är den enda under arton av de nyanställda så jag var tvungen att ta med det hem och få underskrift av mina föräldrar, heheh. Och imorgon måste jag bajsa. För vi måste göra ett salmonellaprov. Och skicka det på posten. Hoppas mitt bajs hamnar i någons brevlåda. Och vi fick inte posta provet efter onsdag för då kommer det hamna på postens kontor hela helgen och då kommer det inte vara färskt och bra längre. HaaaaHaHah. När vi var på introduktionsmötet så informerade de oss om det här provet, och alla började typ skratta. Jättemycket. Och det var apkul. För bajs är roligt. 

Nu väntar jag på Svenska Hollywoodfruarna. Det bästa som finns med måndagar. Maria, Maria, Maria Montazami. Äger.




Medan jag väntar så bloggar jag för er... och mig själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0