En riktig jävla hunk-Bill.

Här nedanför är det i alla fall någon som har lyckats med en riktig make over. Jag är helt överrumplad! SÅ HIMLA FIN. Jag kommer ihåg för lite mer än ett år sedan, så var han inte ens i närheten utav den här looken. Det enda han hade ändrat var att raka håret på sidorna och lite längre uppe på huvudet. OCH NU SER HAN UT SÅHÄR.

Helt, helt galet! (Kanske inte för er) men för mig. Det är så ballt. Tokio Hotel kommer alltid ha en speciellt plats i mitt stora hjärta. Jag undrar om Bill kommer satsa på solokarriär eller fortsätta att trivas som modell.

Postat av: ebba falgen

Jag gillar verkligen han inte sådär :( Han kunde väl åtminstånde behålla sitt svarta hår..

2011-09-22 @ 20:41:20
URL: http://ebbafalgens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0