En lista...........

jag har insett att min senaste kyss: Var en väldigt snabb kyss, man kan kalla den bebispuss. Sa hejdå till Olle innan skolan!
jag har insett att: Det kommer gå så jävla snabbt innan jag har läst klart matte b-kursen. NICE.
jag har lärt mig: Att leva i nuet! Att sluta oroa mig för minsta lilla. Typ som att skita löst betyder inte matförgiftning eller magsjuka. Huvudvärk betyder inte hjärntumör. Såna saker.
jag lyssnar på: Min mamma. Och pappa.
jag pratar: E svergeee!
jag tycker om: Min kropp. Så snygg. Molly Jansson liksom? Hallå. Älskar det namnet. Så lätt att komma ihåg!! Hihi. Molly Jansson.
jag avskyr när folk: Hejtar.
min bästa vän är: Clara Bäcklund.
min första bästa vän heter: Clara Bäcklund!
kärlek är: En känsla som är svår att beskriva för någon som aldrig upplevt det.
bästa tiden i mitt liv var: Living it now.
om jag fick en sak i hela världen: Skulle det vara några extra nollor på banken och en ren jord.
när jag borstar tänderna: Brukar det kännas skönt.
när jag lagar mat: Diskar Olle.
jag tänder på: En fin mun, fina tänder och ett unikt smile! (OLLE!!!!)
jag är rädd för: Mörker och skräckfilmer. Likt förbannat går jag både i mörkret och ser på skräckisar.
den värsta känslan är: Osäkerhet.
den bästa känslan är: ATT VINNA!!! ALLT!!!
om jag var ett djur skulle jag vara: En ödla som kan skifta färg till att smälta in i naturen. Då skulle jag smyga på folk.
jag kommer alltid att vara: JAG <3 br="">det finaste som finns är: Vänskap, kärlek, familj, ärlighet och uppskattning!
i sommar: Jobbade jag.
sist jag verkligen grät var: Jaru.......... Kommer fan inte ihåg........
jag kan: Runka?
jag kan inte: Runka mig själv?
när jag vill tänka går jag: I cirklar på torget. Bästa.
min mobiltelefon är: Hittad! Glömde den på bussen men fann den av min fina vän Olivia :) TACK!!
när jag vaknar på morgonen: Kramar jag Olle och tror att väckarklockan är ett krig som ska döda oss.
innan jag går och lägger mej: Kissar jag.
just nu tänker jag på: Judo.
bebisar är: Lena som min mamma Lena.
imorgon kommer jag: Vara ledig!
jag vill verkligen: Inte göra nåt alls just nu.

 

jag har insett att min senaste kyss: var en mysig hejdå-höstkyss.
jag har insett att: jag inte kan dryga ut på tiden utan att jag måste ta vara på det lilla jag har.
jag har lärt mig: att försöka att inte hetsa upp mig för minsta lilla då jag lider av väldigt lågt temperament.
jag lyssnar på: människor.
jag pratar: holländska. svenska. lite tyska och engelska.
jag tycker om: mat. lugn och ro. kärlek. sängen. datorn.
jag avskyr när folk: ljuger. inte kan vara glada för andras skull. provocerar.
min bästa vän är: Julia Nordlander.
min första bästa vän heter: i Holland så var det Sosja Neijs och i Sverige så var det Amanda Martins Iggström.
kärlek är: en väldigt fin känsla som har väldigt jobbiga sidor också. men bra som bara den.
bästa tiden i mitt liv var: när jag gick i nian på hagaskolan. och när jag var statist. men framförallt så lever jag i den nu också.
om jag fick en sak i hela världen: höga kontosiffror.
när jag borstar tänderna: känner jag mig ren.
när jag lagar mat: diskar och plockar jag undan själv.
jag tänder på: fina ögon. läppar. händer och ett fint leende. så allt stämmer så gott in på Simon. och James Franco, hihi.
jag är rädd för: spindlar.
den värsta känslan är: osäkerhet. frustration. ånger och nervositet.
den bästa känslan är: att ha gjort någonting bra och vara stolt.
om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel eller en apa. även om jag är relativt rädd för höjder.
jag kommer alltid att vara: mig själv.
i sommar: latade jag mig och levde livet.
sist jag verkligen grät var: idag.
jag kan: äta mycket.
jag kan inte: vara som dig. looooool.
när jag vill tänka går jag: runt och tänker på promenader.
min mobiltelefon är: tråkig. vill ha en iPhone nu nu nu.
när jag vaknar på morgonen: sträcker jag på mig. kollar klockan och gnuggar i ögonen.
innan jag går och lägger mig: kissar jag. stänger dörren. kollar klockan och somnar.
just nu tänker jag på: att jag måste stänga av torktumlaren och städa köket.
bebisar är: söta. men hundvalpar är det sötaste.
imorgon kommer jag: ha det stressigt och jobbigt.
jag vill verkligen: inte städa köket. jag vill göra någonting roligt typ!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0