Del två från Turkiet. (Måndag och tisdag).


Haha... jag ser ut som en redig karl i ansiktet på den här bilden. Men det här var i alla fall första bad och sol-dagen. Här sprang vi upp på hotellet för lunch.



Från vår balkong.

Min första outfit i Turkiet.

Gratis dricka i baren, woho. (Fast jag drack ingenting där, bara en gin & tonic som smakade bajs jämfört med i Sverige).

Älskar den här bilden så sjukt mycket.

Vår balkong underifrån, hehe.

Korridoren.

Trött Simon.♥

Jag har inte stor koll på vad som var vilka dagar. Men det här var i alla fall andra dagen.

Min andra outfit. Och den här kvällen började jag bli sjuk.

Men Simon och jag tog en liten eftermiddagspromenad. (Fy fan vad jag saknar detta).

En kamel som gick omkring runt dagarna. Dock inte fritt...

Stranden senare mot dagen då det fortfarande var så fruktansvärt varmt. Mysigt och så himla härligt ute.





Sjukt fin solnedgång.

Sedan gick vi tillbaka mot hotellet där det serverades middag.


Men jag satt mest och var lite smått ledsen och härdade för att jag hade en ''halsont-svälja-illamående-sjukdom''.
Men Simon och pappa var glada.

Den här kvällen köpte vi våra OnePieces.

Inte mina cigaretter. Men jag tycker att Sverige också borde ha bilder på paketen. Vi är typ de enda som inte har det.

I hissen på väg upp.

Sedan hyrde Simon en turkisk segway som var aprolig att köra.

Världens finaste föräldrar.

Tror jag aldrig sett mamma skratta så mycket heller. :')

Sedan åt vi färska majskolvar.

Pappa var glad. :)

Här mådde jag lite bättre i alla fall. Då vi var ute och körde runt.

Här är OnePiecen som ni redan har sett.

Och Simons.

Från att jag blev sjuk var på tisdagen.

Postat av: Sara

Hur mycket fick du betala för one piecen ? :)

2011-09-11 @ 21:56:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0