Del tre från Turkiet. (Onsdag).


Det här var på onsdagen då en snäll tjej på hotellet tog med oss upp till en borg som ligger vid Kleopatra-stranden. Och det var jättefint. Men DÖHÖGT. Och jag visste inte att jag var höjdrädd. Men det märkte jag verkligen då. I alla fall när jag inte sitter fast.





Ett fint träd.


Längre fram än såhär vågade jag inte gå. Och här har jag till och med zoomat in.

Ja, här ser man ner på Kleopatra-stranden.

Och där mellan hållen var det stup ner!!!! Stört.



Här uppe var det supervarmt så jag höll mig i skuggan.



Sedan skjutsade hon (Melek) oss till en annan plats som också var fin. Och jättehögt. Och här låg den katten.



En tant som det var ett måste att få en bild på.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0