Del fyra från Turkiet. (Torsdag).




Det här var när jag var nyduschad. På torsdagen.

Jag tror det var den här kvällen jag mådde som sämst också. Och pappa kom upp och gjorde oss glada. Haha.

Vi åkte in till stan i alla fall.

Och innan vi åkte så kollade vi på lite underhållning på hotellet.



På väg mot busshållsplatsen.

Pappa satte inte skärpan på mig, haha.



Inne på Dolmus-bussen var det proppfullt.



Sedan skulle mamma ta ut pengar men det krånglade massor.

Inne på stan hittade vi en liten marknad och den här otroligt snälla gubben som hade så fina saker allt i skinn. Och jag köpte två armband där. Han ser kanske lite läskig ut. Men han var så himla, himla godhjärtad.

Sen gick vi runt lite och vi såg den här roliga stavningen.

Sen gick vi och åt Döner kebab.

Som var supergott.







Och det här var armbanden jag köpte.

Också såg vi turkiska bananer!

Postat av: Yasmine

Otroligt roligt att se dessa bilder då jag känner igen mig precis som hemma! roligt att du var i ''orten'' bara några meter från där jag bor!

2011-09-12 @ 23:11:11
URL: http://yasminegisslin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0