Aw, så söt.


Heeeeey! Jag har hittat världens mysigaste kofta. Och idag har jag bara haft min systers kläder på mig, nästan i alla fall. För hon är i Thailand. HEHE. Men hon lånar alltid mitt, så kvitt är kvitt liksom. Tänker sno den av henne. Förresten så har jag typ ''glömt'' bort att berätta att jag har ''uppgraderat'' min töjning till åtta millimeter. Men jag har inte fått in hela förbannade skiten!!! Det är nog för att jag gick från fem till åtta. Jag ska gå ner till sex igen. Men jag måste töja den större bara för att jag ska få in min ring som är sex i mitten och sju ut på sidorna. Eller vad man ska säga. AJA, vem bryr sig??? Ville ba säga det. Nu väntar jag på att pappa och jag ska åka och handla fredagsmys-goda-saker. Och sen kommer väl Simone någon gång också. Ahapp, ska ni göra då? Typ same as me? Jag är i alla fall aptrött. Sov tre timmar i natt. Inte bra.

Samma hållning och nästan samma ansiktsuttryck som förgående bilden. Tummen upp för ett roligt evenemang som ska ske inom snar framtid. Hoppas jag. Herå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0