Äntligen känns det bättre.


Sextiofem minuters gammal bild. Kul va? Jag kom ur duschen för så många minuter sedan. Och under den tiden har jag hunnit städa hela garderoben! Jag är så effektiv!!!! Nu ska jag smöra ungefär tio skorpor med ost och kalkon på. (Jo, jag äter skinka också). Och sedan ska jag krypa till sängs och se pååå *trumljud* Maria Montazaaaaami! Fan vad jag har längtat. Hon är så bäst. Så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Älskar i alla fall henne i Ving-reklamerna. Aaaaahah. MEN, nu känns livet i alla fall någorlunda bra. Även om jag är orolig för min öronsnibb och alla känslor som far och flyger inom mig. Det känns fan aptomt utan min töjning. MEN JAG VÄNJER MIG VÄL MED DET OCKSÅ. Imorgon väntas i alla fall en lång och riktig skoldag. Med svenska och sådant som alla andra linjer också har. Och dessutom börjar matten imorgon också. I'm so excited, I just can't hide it!!!! Nästan så känns det. För jag har gjort i ordning mappar och sådant. Så jag ska vara bra i skolan imorgon. Bra bra.
Ses... vid midnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0