ALLT SKA BA KOSTA HELA TIDEN!!!!!!

Åh. Jag har ångest av alla möjliga slag. Jag har precis fått studiebidraget. Och jag har fört över en summa pengar till ett annat konto (jag var skyldig) och jag har fyllt på busskortet. Och det jag har kvar nu får jag typ inte röra, och det ger mig ångest!!!!! Jag har typ shoppingabstinens. Jag är i ett stort behov av ett par nya jeans. Som sitter bra för alltid. Jag har hittat ett par på Gina Tricot, som alla har. För man är aldrig ensam om något där. I alla fall, de kostar femhundra kronor. Så jävla apdyrt för min lilla plånbok. Så nu måste jag vänta i typ 25 dagar tills lönen och studiebidraget kommer. Och då ska jag shoppa som en dåre. Hehe. Och sen är det en hemlig sak som ska hända, som också kostar pengar. JAG HATAR ATT INTE HA PENGAR SÅ DET RÄCKER. LALalaLA. Jag ska börja gå till och från skolan för alltid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0