Alla borde träna

Att ha tränat var ungefär det skönaste jag har gjort på riktigt, riktigt länge. Även om jag inte gjorde så jättemånga övningar (hade glömt det mesta) så är jag stolt och nöjd över mig själv. För nu ska jag verkligen börja igen, precis som jag tränade förut. Jag körde på styrka och senare lite intervall. Apskönt! Och nu är jag ännu mer motiverad för att de har byggt om hela styrketräningshallen till något så sjukt mycket bättre och tusen gånger större. Så jag uppmanar alla till att börja träna på Friskis & Svettis! BILLIGT OCH NU ÄR DET FÖRBANNAT BRA. Plus att de ska göra nya omklädningsrum. Weeeey. 


Efter träningen så drog vi förbi McDonald's och köpte lite kolhydrater. Kan behövas för mig. Jag har insett att när jag tränade så mådde jag också mycket bättre. Både psykiskt och fysiskt. Så jag ser verkligen framemot det här - igen. För det gynnar mig så fruktansvärt mycket. Innan vi åkte så var jag så himla trött så ni har aldrig kunnat ana. Jag höll på att somna sittandes. Och nu är jag bara så himla nöjd över att jag for och gjorde det.
För vem ångrar en träning efteråt? Ingen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0