Vill ta vara på den här lilla tiden nu

Eftersom att jag mår lite bättre idag så ska jag verkligen försöka att koppla av. Simon var här en liten stund förut och det höjde upp mitt mående rejält. Jag har planerat att jag ska försöka plugga ikapp allt som jag verkligen har missat, för jag har inte tid att missa mer. Och jag vill fixa skolan nu och känna att jag verkligen går i skolan! Blir tokig på mig själv för det! 

Så jag måste minska på antalet datortimmar och jag måste typ stänga av telefonen. (Seriöst beroende utav båda delarna) och det är inte alls bra. Känslan av att ha pluggat och lagt undan all elektronik åt sidan den stunden kan vara bland det härligaste som finns. Jag älskar när man får saker gjorda. Så nu ska jag skriva upp en lista på allt som jag måste ha gjort, och sen ska jag tända lite ljus. Försöka bocka av så mycket som möjligt och sen ikväll klockan åtta så ska jag se på Bonde söker fru. Hur mysigt som helst. Och eftersom att jag bara hade en lektion idag så har jag nästan varit hemma hela dagen. Men för första gången inte gått runt i pyjamas. Så jag har tatt på mig kläder. Och det jag ska ha på mig imorgon. (DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT MÅ SOM JAG MÅR NU!!!!) helt galet. Jag ler, och jag mår bra. Precis just nu!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0