Har jätteroligt.

Namn: Nike
Alias: Adidas
Ålder: 17-nånting
Bostad: White house. The.
Avskyr: Att ha ont i munnen, P to the AIN
Tycker om: kladdkakan från ica för 26:90.
Ditt bästa minne: Alla gånger jag legat ihopvikt av skratt med alldeles för roliga människor.
Ditt sämsta minne: Det har jag förträngt.
Pinsammaste du gjort: Puttat omkull mopeden på min uppkörning. Det var jobbigt.
Din bästa sida: att jag kör så otroligt säkert med min moped.
Din sämsta sida: mitt tålamod... brukar ta slut.... DET HÄNDER
Beskrivning om dig själv: Glad, ivrig och rätt så dryg.
Kärlekslivet: OOps
Vad finns i fickorna: Har shorts utan fickor!!!!!!!
Bästa personen du vet: Gud.       HAH! NEJ?? Typ, hemligt.
Sämsta personen du vet: Skulle kunna säga hitler, men jag säger typ. Jimmie åkesson.
Drömyrke: ååh, vill vara ambulansförare men inte behöva ta hand om farliga grejer. Jag vill sätta på plåster och så.
Dröm: Det vet jag inte än så länge.
Det första du tittar hos killar: Ansiktet/ögonen,
Det roligaste du gjort: åh, umgåtts.
Piercingar: nej
Tatueringar: nej
Samlar på: foton kanskä
Intressen: fotboll, musik, fotografi.
Höger- eller vänsterhänt: höeegeer
Humör just nu: Ganska bra men lite irriterad på att jag är sjuk.
Favoritgodis: Choklad och såna här röda med vitt inuti ni fattar precis va ja menah. Not.
Är det nåt du absolut inte äter: ...typ, nej.
Kläder just nu: tshirt och shorts.
Vad sa du senast: Mmm.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hehe.
Sommarplaner: tänkte skratta mycket. (SVÅRT! HAHA. NEJ???)
Är du bra på matte: Ibland!
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Längd och vikt: 163,5. 50.
Hur många kuddar sover du med: 2!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: En kompis, musik och en subwaymacka.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: pass
Bästa film: hatar frågan....... NEJ SA JAG. Jag vet inte.
Kommer du ihåg din första kärlek: japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: klart jag har!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja .   :)
Ser du på kärleken som ett misstag: nej.....................
Hur många barn vill du ha när du blir stor: kanske....  1. eller 2.
Bio eller promenad: jag är rädd för bio. men det är lite mysigt. så bio.
Rädd för insekter: jajamen
Äckligaste insekten: myra. brrrrr
Största svaghet: blygheten.
Det här är jag bra på: jonka med en boll.
Chips, morötter eller godis: godis. och chips.
Pizza eller hamburgare? pizza.... för då kan man ha så mycket olika på varje gång.
Skriver du dagbok? ingen riktigt, liksom, 3D-dagbok. nej.
Har du nån flickvän/pojkvän? yes i totally do.
Stökigt eller välstädat? stökigt.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, men sen skulle jag få panik.
Vilken hand håller du gaffeln i? höger.
Hur är din drömtjej/kille? mörkt hår, längre än mig, snäll och bäst. OJ, hade visst en sån.
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? ångest.
Saltar du på maten? nej
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? hantverk fotografi, för att jag älskar känslan jag får av det. min terapi. ungefär.
Anser du att du är stark? Fysiskt, nej. Psykiskt, när det gäller så.
Brukar du sola? på sommaren ja.
Vad gör du om du får hicka? hickar klart.
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? på onsdagar efter tre brukar jag tända en spliff.               Nej justja.
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Datorn/musiken på den.
Namn: sharlee.
Alias: sharly.
Ålder: sjutton.
Bostad: ett hus.
Avskyr: att vara hungrig. uppblåst och trött.
Tycker om: närhet. värme. när alla mår bra typ.
Ditt bästa minne: utlandsresorna med Simon. till Kreta och Turkiet.
Ditt sämsta minne: 2008 och 2011.
Pinsammaste du gjort: mycket tror jag. men när jag åkte buss och jag satte mig på en stol som man drar ner själv och sitter ingen på den så åker den upp. jag gjorde precis så, ställde mig upp för att trycka på stoppknappen. och glömde att det var en annan funktion på den stolen. så satte mig igen, fast hamnade på golvet. i en proppfull buss. DET VAR ROLIGT.
Din bästa sida: att jag lyssnar på andra. och ställer upp på andra typ.
Din sämsta sida: att jag är envis. blir typ sur om jag inte får som jag vill. och jag hetsar ofta upp mig på småsaker. (blir mycket irriterad, lågt temperament).
Beskrivning om dig själv: oftast glad (inte nuförtiden) men annars. ärlig. omtänksam.
Kärlekslivet: många bollar i luften. för mycket känslor och allt sånt.
Vad finns i fickorna: inget.
Bästa personen du vet: mamma. och pappa.
Sämsta personen du vet: HATAR DIG. Hemligt.
Drömyrke: advokat! advokat! advokat!
Dröm: att leva friskt. och att mina närmsta och ska göra det. och ha mycket pengar.
Det första du tittar hos killar: ansiktet. leendet och kläderna. ögonen också.
Det roligaste du gjort: bland det roligaste var i alla fall att tälta efter skolbalen.
Piercingar: öronen. (men snart så, en septum. och vill ha i tungan också. koko).
Tatueringar: KOMMER. seriöst. måste ha min drömtatuering nu.
Samlar på: kläder. heh. om man nu kan samla på det. närå, men annars samlar jag på musik.
Intressen: musik. kläder. (second hand). träning. foto.
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: typ, sjukt trött.
Favoritgodis: åhhhhh. allt lösgodiiiiiiis.
Är det nåt du absolut inte äter: grisfötter kanske. fast har aldrig provat. annars pyttipanna.
Kläder just nu: linne. trosa. bh.
Vad sa du senast: ''ses på måndag''. HAHA. fan vad sjukt. jag har inte tänkt på att när man är själv så pratar man inte?!!!!!?!?!? okej. det där kom upp för mig nu. fan vad läskigt. seriöst. tänk efter. eller så är det kanske jag som är sjuk som resonerar så?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hum. inte antiken i alla fall.
Sommarplaner: ska bara genomlida vintern först. vet inte.
Är du bra på matte: aldrig.
Fisk eller badkruka: badkruka.
Längd och vikt: 163 typ. vägde 48. vet inte om jag har gått ner.
Hur många kuddar sover du med: tre.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: en kompis. spotify och surströmming.
Morgon- eller nattmänniska: natt.
Sparare eller slösare: slösare. men försöker spara.
Vem är viktigast för dig: mom o dad typ. sen jullebullan osv.
Bästa film: för många. konstigt nog så kommer jag inte på en enda just när den här frågan ställs.
Kommer du ihåg din första kärlek: japp.
Älskar du henne/honom fortfarande: nej.
Har du några homosexuella vänner: yey.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: japp.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: aaaarå.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två.
Bio eller promenad: både och. fast, bio mest tror jag.
Rädd för insekter: uhhh. ja.
Äckligaste insekten: spindel.
Största svaghet:  tror nog aldrig på mig själv. blir arg lätt.
Det här är jag bra på: sova. äta. laga mat.
Chips, morötter eller godis: chips. godis... och morötter.
Pizza eller hamburgare? pizza.
Skriver du dagbok? nopp.
Stökigt eller välstädat? välstädat.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej.
Vilken hand håller du gaffeln i? höger.
Hur är din drömtjej/kille? passar inte in i dagens läge att svara på den här.
Hur många syskon har du? två.
Vad är du mest rädd för? ångest. våldtäksmän. höjder. döden.
Saltar du på maten? ja. för mycket.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? hantverk foto på hedbergska. för att i foto kan man uttrycka en hel bok i känslor, i bara en bild. osv. det är avslappnande och bra. typ. ''en bild säger mer än tusen ord''. precis så.
Anser du att du är stark? fysiskt, nej. psykiskt, ibland. försöker klara av så mycket som möjligt.
Brukar du sola? på sommaren. utomlands, och ibland solarium.
Vad gör du om du får hicka? hickar.
Röker du? nä. skulle aldrig göra något så dumt. :)
Snusar du? nej.
Använder du knark? brukar dra en lina på fredagar. JAHAPP. idag då.
Kaffe, te eller inget? inget.
Har du en besatthet? datorn. spotify och mobilen. hehe.

Postat av: tina nami

när började du blogga?:)

2011-10-16 @ 18:15:44
URL: http://tiiny.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0