Seså.

Det är så tråkigt att jag bara rinner iväg och så. Men jag fixar inte att blogga varje dag längre, för mitt liv är allt utom bra. Jag har liksom ingenting att skriva om för jag har så mycket annat att tänka på hela tiden. Men jag vill säga att jag är superglad för att ni fortfarande är kvar, med tanke på de få inläggen jag gör.♥

Eftersom att jag egentligen inte fick slösa pengar så struntade jag i det idag. Jag var tvungen att ta en liten second hand-runda på stan. Och jag har räknat ut nu exakt hur mycket jag har att leva på fram tills den 25:e. Hehe. Och en annan sak som jag är typ ledsen och SUR över är att jag kanske inte kan pierca mig för att jag jobbar på McDonald's. Men jag ska göra allt ändå. Om jag så kan tejpa så får jag göra det.

I alla fall. Så köpte jag mig två tröjor. Så sjukt nödvändigt såhär inpå hösten. Älska älska älska.


JAPP. Min första Heineken-tröja. Och jag köpte den faktiskt endast för att det stod Heineken på, för det kommer ju från Holland. Loool. Närå, men den är superskön och jag har alltid velat haft ett Heineken-linne (men det är mission impossible att få tag på) så nu unnade jag mig denna i stället!!!

Också har jag äääntligen köpt en stickad tröja som jag tycker om, på riktigt! I alla fall hittills. Den sticks ungefär ingenting. Och den är fin. Mysig. Och bra. Jag är nöjd. 120 spänn för allt.

Postat av: sandra

Gud vilken fin stickad tröjaaaaaa! :)

2011-10-05 @ 20:35:31
URL: http://nnylund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för en bra dag, fina du!<3

2011-10-05 @ 21:18:04
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: R

jag har ungefär en exakt likadan stickad tröja som dig MEN som min mormor stickade till min mamma när hon var ung, hur sjukt!? dom där små fyrkanterna, den speciella "urringningen"..

2011-10-06 @ 00:48:30
Postat av: -

Hej.

Vilket program anväder du i din iphone för att få ramarna? instagram?

2011-10-06 @ 18:54:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0