Septum-dröm.

I morse hade jag den konstigaste drömmen någonsin. Den var alltså så verklig så jag måste dela med mig av den. (Ni vet en såndär dröm man drömmer precis innan man vaknar).

I alla fall, så drömde jag att jag skulle pierca mig (septum!!) så Emelie Högberg och jag gick till Shanti. Var där, lallade runt lite, jag var supernervös. Och fick typ nästan hjärtattack. Gick in till det lilla vita rummet. Och allt tog jättelång tid. Först kände jag mig asball och sen var jag tvungen att hålla Emelies hand. Sen innan han skulle pierca mig så ringde jag mamma och sa att ''Nu håller jag på att bli piercad''. Och sen var jag plötsligt ute ur rummet och var vid en sjö(???!!!) hahaha. För att jag var så rädd så hade jag kutat ut därifrån. Och jag gick längs sjön och tänkte ''Om en timme är jag färdigpiercad'' fastän jag gick vid sjön(?) WEIRDO. Och sen ser jag en liten båt på väg in. Där i satt Emelie, Simon, mamma, Shalony och piercaren. Också säger de ''nu har du en septum!''. Också ba kollade jag i spegeln så hade jag en septum. HAhAAH. Alltså, lol. Så jävla ful dröm. Men det som kändes verkligt var att jag trodde att jag hade piercat mig. Så blev typ apless när jag kollade mig i spegeln i morse och insåg att jag inte hade en piercing.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0