Nu kommer vi bara komma längre

Tack! Det var så jävla skönt att skriva av sig. Och såhär i efterhand så hoppas jag att ni förstår vad jag menar. Jag har skrivit ut allt jag har velat. Utan att ni någonsin kommer att förstå vad jag, eller vi går igenom. Igår var min dag rätt bra. Jag skrev det. Att jag var glad. Och sen blev jag arg och ledsen. Sen kom Simon, och han var här hela kvällen. Julia var förbi en sväng också (jag älskar dig Julia). Och vi gourmettade med mamma och pappa. Simon och jag alltså. Sedan såg vi idol och jag blev arg för att Amanda Persson hängde löst. Och sedan myste vi mest hela kvällen. Och det slutade med att jag inte behövde sova ensam, för Simon blev kvar. (Jag känner mig hyfsat glad och stabil idag så länge jag inte tänker för mycket)




Igår var det fredag och jag hade en lektion.

Var astrött!!!!!

Som sagt, igår gourmettade vi. Så himla gott.....

Världens bästa pappa.

Och idag så vaknade vi sent. Och låg i sängen mest hela eftermiddagen.



Ik hou van je, en dat zal ik altijd blijven doen. Wat mensen ook al zeggen. Zijn wij de enigste, en de sterkste. Niemand kan dit verpesten. En wij met z'n tweeën kunnen dit goed maken. Het kan nu alleenmaar beter worden, en ik wil nergens zonder jou staan. Het wordt nu moeilijk om voor dit te vechten en zonder iets van jou te horen. Maar ik zal m'n best doen, en ik moet positief blijven denken. Ik moet proberen om op jou te vertrouwen en dat ik de enigste ben voor jou. Ik wil nooit jou met iemand anders deelen. En ik weet dat jij dat ook niet wil. Wees alleen eerlijk met mij, en dan komt alles weer goed. Want ik ga vanaf vandaag altijd eerlijk blijven. En dat is het belangrijkste vandaag. Ik vind het jammer als het moet einde op en manier wij niet willen. En voor iemand anders vooral. Wij twee tegen de wereld. Alsjeblieft. En laat je niet door iemand gemanipuleerd worden. Want ik ben de echte die echt jou iets goed wil.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0