NOVELL TVÅTUSENELVA

hej jag heter fjärtbert gillar att fjärta i julias ansikte mest för att hon verkligen suger i sig lukten. jag gillar att fiska och träna mycket. äter man fisk får man mycket proteiner. och det gillar vi ju ! =)

har typ alltid bajs i tarmarna och det är så jobbigt för man måste spänna anuset hela tiden! seriöst. hoppas ni aldrig behöver vara med om det =) ibland så äter jag mycket gröt till frukost och ibland äter jag ingenting. bananer och äppelmos kan vara gott till! speciellt äppelmos och mjölk.

nu är jag helt säker på att roger tror att jag skriver min novell. men jag tycker synd om honom för han verkar så himla ensam!:(

aja, slutar typ om tio minuter och då måste jag ruuusa till navet för att hinna med bussen. MEN !! först måste jag fylla på busskortet såklart :) annars kommer jag ingenstans. nu tog det stopp i huvudet på mig för roger började närmade sig, men nu minsann tog han ett steg tillbaka =) lättlurad kallekoskit långnäsa. JULIA fattade inte det där?! Ovanligt ;o hon fattar aldrig något, det är så tråkigt för när man drar ett skämt eller försöker förklara någonting för henne som inte alls är komplicerat så säger hon alltid ''VA??? men alltså jag fattar inte'' och ser ut som en förvånad get i ansiktet. men hon är så komplicerad i sitt huvud :(

här kommer en fin video på julia.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0