Ni vet inte ens vad som händer, ni ser bara allt på ytan. Nej, ni vet så mycket som inte ett jävla skit.

Det är så jävla okej att vara förbannad ibland. Och ibland är det så skönt så jag skulle kunna slå mina händer in i väggen tusen gånger om tills mina knogar blir platta. I alla fall så gjorde jag lite mer än att vara på stan idag. Följde med Simon till sjukhuset på förmiddagen, och sedan åkte vi till stan. Och jag shoppade lite. Efter en stund gick vi på Kulturmagasinet. (Hände lite busiga saker....). Sen åkte Simon hem och jag mötte upp Jonas för middag. Vi åt kebab, så gott. Och nu har jag legat i sängen mest hela kvällen och bara varit (boos en ik heb zo pijn gehad in m'n heele lichaam). Ja, och anledningen till att jag skriver på holländska är för att det är så jävla skönt att ni inte förstår. Och använd er av google översätt om ni vill för jag kollar alltid sånt innan så ni inte förstår ändå.


Vaknade upp i morse och mitt ben såg ut såhär......

Fetperspektiv i väntan på Simon på sjukhuseeeeeet.
Nej, inget allvarligt. Han var hos käkkirurgen bara. För er nyfikna tänkte jag.

♥♥





Typ världens mjukaste tröja.

Den här är mycket finare på i verkligheten.

Sen hamnade Simon och jag på Kulturmagasinets toa. Det var typ blått lyse där inne. Coolt!!!!!
(Hände massa bus där också). Lol.

Bästa vän.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0