Massa bilder

Känner mig som världens datanörd. Sitter seriöst, utan att ljuga, vid två datorer samtidigt. Men det är bara för att min mobil inte kopplar upp sig på en utav datorerna. Så jag måste. Hehe. Men eftersom att jag faktiskt har i åtanken att ''den här bilden ska jag lägga upp på bloggen''. SÅ NU SKA JAG GÖRA DET.


I söndags så gjorde Simon och jag en hemmagjord Capricciosa. (Som blev supergod).

Till efterätt gjorde vi hallonsmoothie.

Det här var i måndags, jag skulle gå ner på forex och växla pengar åt mamma och pappa.

Sen kom vi hem. Tog det mest bara lugnt. Simon spelade fifa.

Tog hundra egobilder medan. (Seriöst, skaffa aldrig en iPhone. Man blir ett ego).

Simon sträckte typ på sig.

JAHA.

Målade vinröda naglar igår.

Nu ska jag berätta något fint. Anledningen till varför jag gick ner på Forex i måndags och växlade pengar till euro var för mamma och pappas bröllopsresa. Vi (mina syskon och jag). Hade länge planerat att överraska de, och nu när allt inte är riktigt som det ska hemma så blev det här den bästa tänkbara överraskningen. Det fanns fem olika kuvär. Och det var olika steg, och slutligen det sista kuväret stod det vart det skulle och flygbiljetterna låg där i. Eftersom att mina föräldrar har varit gifta i 25 år imorgon så ville vi överraska de med en fin och oförglömlig resa. För mina föräldrar är verkligen de som är värda något sånt mest på hela jorden. I alla fall så gav jag de det första kuväret igår, där det bland annat stod att de skulle packa väskorna. Ta med passen, lägga sig i tid och att taxin stod utanför här 07.15 (i morse). Efter det första kuväret smsade Shalony när de fick öppna ett nytt. I andra kuväret låg tågbiljetterna till Arlanda, och slutligen fick de öppna resten. Och de hade ingen som helst aning om vart den här resan skulle ta dem. Men nu vet de, och de är redan framme. Vi hade alltså anordnat en resa till Paris till de två, i fem dagar. Och tagit ledigt från jobbet åt dem osv. Seriöst, man borde verkligen göra något sånt här någon gång i livet till någon eller några man älskar typ mer än allt annat på hela jorden.

Postat av: hanna

Åh vad kul, fan vad glada dem måste blivit! :D

2011-10-17 @ 19:11:10
URL: http://www.hannajonssonn.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0