Massa bilder

Innan jag ska sova, för att kliva upp tidigt imorgon igen. Så tänkte jag visa lite bilder från idag. Bara för att.


På väg till bussen i morse, och det var frost överallt.
Och jag älskar kalla höstmornar då man är påklädd för att klara av kylan.

Det här hade jag på mig idag. Enkelt men fruktansvärt oskönt. Min Heineken-tröja. Nya jeansen.
Fake skinnjacka. Och en jobbigt tung väska.

Och Molly sov på idrotten.

Dennis och jag.

Och varje tisdag eftermiddag så har jag Matte A!!!!! För jag är så bra.

Efter skolan så var mamma och jag på M trafikskolan på körkortsutbildning. Ja, ni vet vad jag menar.
Så nu kan jag börja övningsköra!!! Känner mig vuxen.

Och efter tre timmars sittande åt vi middag på Kermit!



Och till Outsiders så åt jag godaste mandarinerna. Nu ska jag sova, min facebook är fortfarande inaktiv.
Nå mig här, eller på mobilen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0