Luften bor i mina steg

...Fast jag bloggar naturligtvis här också. Och ska försöka blogga om mina vardagliga upplever och sånt. Jag hade en lektion idag och sen vandrade jag mest runt på stan med Tina och Emelie. Och imorgon är det löning, och jag har gått och längtat som en idiot. (Såklart). Också är jag så dum dum dum! För jag får ju septemberlönen imorgon. Och oktoberlönen i november, också vidare. Så summan jag ska få i november trodde jag att jag skulle få imorgon. HAAAAAHaaaaa. Kul!!!!! Men lönen imorgon räcker i alla fall till ett par skor och jeans! Så får jag shoppa sönder nästa lön istället. AJA.


Sötaste inne på Dinsko.

Och idag är jag väldigt trött så jag har krupit in i höstmys.

Typ såhär. Plus skinnjacka och skor.

Tänkte bara uppdatera er om att jag ser ut som jag alltid har sett ut..........




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0