Lite gladare, flummigare och stördare.


Känner mig fräschast på jorden just nu och innan kände jag mig äckligast på jorden. Det var apjobbigt att dra sig ur sängen i morse, men vad gjorde jag inte för en lektion. Jag tog helg halv tio. SÅ BRA, SÅ BRA. Nu är jag på hemmaplan. Nyduschad och allt sånt. Så jag måste verkligen laga någonting gott som jag kan äta. Är så sjukt sugen på allt som har med fett att göra. McDonald's, Subway (kanske inte är så fett ändå), Pizza, Kebab och Kebabrulle. Aaaah. Allt det där på en tallrik. Skulle äta upp allt! Lingonveckan är på väg och jag äter seriöst hela tiden. Och äter allt möjligt. Ty p sånahär perioder jag är tacksam över att jag inte kan gå upp i vikt. Eller har djävligt svårt för det. AJA. Simon kommer någon gång idag, ingen aning om när. Men han kommer. Och jag känner på mig att den här fredagen kommer att bli bra. Känns som att jag nästan är lite glad. Min glädje idag tar över, även om jag är ledsen i bakgrunden så tänker jag inte fokusera på det. SÅ TILL ALLA. Var glada idag! Nu ska jag äta något och sen ska jag städa, piffa till lite överallt. Och typ städa hela köket också. Blöö. 
KRAM.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0