Jij bent alles

Nu voel ik me zo zwak. En ik ben zo verdrietig. Ik kan niet met jou praten, ik heb geen idee wat je nu doet en dat doet me zo veel pijn. Ik wil dat je hier bent dat ik je kan zien en dan weet ik ook wat je doet. Ik mis je zo verschrikkelijk erg. En ik ben zo ongerust dat je weer naar dat kutwijf gaat schrijven. Het doet zo pijn in m'n hart. En ik heb nu m'n heele kamer opgeruimt. En het is zo gezellig. Maar zonder jou is het niet hetzelfde. Ik wil dat je me verrasst en naar me vanavond komt. Maar ik weet dat je dat nooit zou doen want je hebt geen buskaart en geen geld. Ik vind dit zo erg. Ik wil wel terug naar een jaar geleden, alles was zo goed. En ik kon niks anders wensen in m'n leven. Wij twee tegen de rest in de wereld. Ik wil het zo weer hebben. Ik voel me zo alleen. M'n vriendinnen willen niet komen. Ze zijn allemaal bezig met zichzelf. En ik voel me zo erg alleen. Maar de enige die ik hier wil hebben is jou. Kom hier, alsjeblieft. Ik kan hier niet tegen. Het doet te pijn in m'n hart. Als ik zou voel, dan voel ik niet eens dat ik in het leven meer wil zijn. Ik voel me zo erg teleurgesteld. En ik wil dat ik de enige voor jou blijft zijn. EN NIEMAND ANDERS. Ik ben er zo boos over. Alsjebliet, doe me niks meer aan. Ik hou zo veel van je!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0