Jag har ingen aning längre.

Och nu är det redan lördag igen. Och jag är placerad i soffan, som känns ganska bra. För till mitt mående så orkar jag inte leva ett socialt liv.

HURSOMHELST så sitter jag nästan aldrig vid datorn längre för jag är typ beroende utav min nya lilla sak. Hehe. Tror det lätt blir så. Min käraste elektroniska sak. Av alla elektroniska saker. Heheh. Så jag tycker alla borde köpa en iPhone. Sådesååå!!!! Idag har jag förövrigt bara jobbat (som jag inte visste att jag skulle göra) så jag var typ en timme sen. Men nu har jag i alla fall fått ett schema och imorgon är det jobb igen från 14-18.00. Nu sitter jag mest i soffan och kollar på Fångarna på fortet och saknar mitt hjärta så sjukt mycket. (Hatar ensamhet).

Jag älskar dig Simon<3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0